Kompromisløs service & support

Er der brug for hjælp, tilbyder vi vores kunder en hurtig og kompetent assistance. Vi er bevidste om, at det er dyrt, hvis en produktionslinie eller et lager står stille.
 

vi er der for vores kunder

Hvis der opstår akutte problemer, kan vores tekniker ofte rykke ud med kort varsel. Problemet løses så hurtigt som muligt med kompetent telefonsupport eller remote access betjening af dit system. 

Skal din printer ind til reparation, kan vi stille en serviceprinter til rådighed imens, så produktionen kan køre videre.

Vi har servicefolk i både Aalborg, Randers og København, så vi kan være i hele landet i løbet af kort tid. 

Navn:

Kaj Simonsen

Titel:

Printerservice, reservedele, printer- og driver support

Telefonnummer:

Direkte tlf: 96 34 76 69

   
Navn:

Thomas Christensen

Titel:

Printerservice og support

Telefonnummer:

Direkte tlf: 40 34 20 33

   
Navn:

Anders Ringsted

Titel:

Labelprintere, print&apply, printerservice og medier

Telefonnummer:

Direkte tlf: 96 34 76 64

   
Navn:

Lars Bo Jørgensen

Titel:

Printerservice, label tiltrykning, printer- og driver support

Telefonnummer:

Direkte tlf: 96 34 76 59

   
Navn:

Per Rygaard

Titel:

Printerservice, reservedele, printer- og driver support, software support

Telefonnummer:

Direkte tlf: 96 34 76 62

   
Navn:

Michael Bøgel Lassen

Titel:

Scannere, håndterminaler, software- og driver support

Telefonnummer:

Direkte tlf: 96 34 76 68

   
Navn:

Lars Boje Jensen

Titel:

Softwareudvikling, software- og driver support

Telefonnummer:

Direkte tlf: 29 64 27 76

   
Navn:

Joseph (Joey) Skeen

Titel:

Stregkodescannere, håndterminaler, software- og driver support

Telefonnummer:

Direkte tlf: 21 38 54 44

   

Remote eller onsite

Ægte service betyder hos Norris Print-Tech, at vi er tæt på kunden, både geografisk og mentalt. Kunden aflægges hellere besøg en ekstra gang for at sikre produktiviteten frem for at springe over, hvor gærdet er lavest.

 

Al hardware skal vedligeholdes og efterses. Det klarer vi enten på tilkaldebasis i den enkelte situation - ofte med teknikerbesøg samme dag, når situationen er akut - eller på kontraktbasis, hvor vi med faste intervaller går kundens stregkodeudstyr igennem og dermed forebygger driftsstop.


Vores bestand af serviceprintere står til rådighed for vores kunder, hvis det skulle være nødvendigt at tage en printer ind til service. Sidst, men ikke mindst har vi jo den årelange erfaring at trække på, både når det gælder etiketprinterne og software, etiketmaterialer, Thermo Transfer farvebånd og ikke mindst samspillet mellem disse.
 

Vi kan i dag ofte hjælpe dig med dit problem via online remote support. Ved et klik på linket ("Teamviewer Remote Support")  til højre herfor, kan du give os midlertidig adgang til at styre din PC, og dermed afhjælpe dit printer-/driver-/softwareproblem.

 

Installation & programmering

Ofte skal den leverede stregkodeløsning kobles op mod kundens eksisterende administrationssystem, som kan være SAP, Dynamics 365 Business Central, NAV (Navision), C5, AS400, Access, Aspect/4, Movex, BAAN eller noget helt andet.

Fra disse administrationssystemer skal der printes etiketter med f.eks. variabel stregkodeinformation.

Det kræver bl.a. printerprogrammering, der skal sikre, at etiketprinterne modtager de rette data og printer dem i det ønskede design. Måske skal der endda oprettes indtastningsrutiner, hvor operatøren skal indtaste nogle variable data, inden printordren sættes i gang.

 

Arbejdet med brugerflader og integration med kundens eksisterende systemer betragter vi som en væsentlig del af vore systemleverancer.

Undervisning 

Da stregkodeverdenen stadigvæk ofte er et helt nyt område for kunden, kan det være en fordel at bestille undervisning til den leverede løsning. Det gælder både håndtering og korrekt vedligeholdelse af printere; det gælder brugen af design- og printsoftware; og det gælder dataopsamling og kvalitetskontrol. Undervisningssessionen er samtidig en kærkommen lejlighed for kunden til at lære mere om brugen af stregkoder overordnet set for dermed fra starten at kunne udnytte det indkøbte udstyr optimalt.

Norris Print-Tech tilbyder forskellige ’startpakker’ med træning og adgang til hotline, men vi kan naturligvis også afholde et skræddersyet kursus for din virksomhed.

 

 

Seneste Nyt

Kontakt os

All Zebra certificatesHoneywell_Gold_74pixlogo-ram_74pixBarTender Logo_RGB_74pxLogo-cab_74pixDatalogicPlatinumPartner_142x74pixlogo-codesoft_74pixNICELABEL-logo_74pixCipherLab

Norris Print-Tech A/S | info@npt.dk | CVR-nr. 25100573

Sofiendalsvej 81 | DK-9200 Aalborg SV | Tel. +45 98 18 17 77

Gydevang 2F | DK-3450 Allerød | Tel +45 70 27 25 54

Indstillinger for cookie-samtykke