Er der brug for hjælp, tilbyder vi vores kunder en hurtig og kompetent assistance. Vi er bevidste om, at det er dyrt, hvis en produktionslinie eller et lager står stille.
Hvis der opstår akutte problemer, kan vores tekniker ofte rykke ud med kort varsel. Problemet løses så hurtigt som muligt med kompetent telefonsupport eller remote access betjening af dit system.
Skal din printer ind til reparation, kan vi stille en serviceprinter til rådighed imens, så produktionen kan køre videre.
Vi har servicefolk i både Aalborg, Randers og København, så vi kan være i hele landet i løbet af kort tid.
Kaj Simonsen
Printerservice, reservedele, printer- og driver support
Direkte tlf: 96 34 76 69
Thomas Christensen
Printerservice og support
Direkte tlf: 40 34 20 33
Anders Ringsted
Labelprintere, print&apply, printerservice og medier
Direkte tlf: 96 34 76 64
Lars Bo Jørgensen
Printerservice, label tiltrykning, printer- og driver support
Direkte tlf: 96 34 76 59
Per Rygaard
Printerservice, reservedele, printer- og driver support, software support
Direkte tlf: 96 34 76 62
Michael Bøgel Lassen
Scannere, håndterminaler, software- og driver support
Direkte tlf: 96 34 76 68
Lars Boje Jensen
Softwareudvikling, software- og driver support
Direkte tlf: 29 64 27 76
Joseph (Joey) Skeen
Stregkodescannere, håndterminaler, software- og driver support
Direkte tlf: 21 38 54 44
Ægte service betyder hos Norris Print-Tech, at vi er tæt på kunden, både geografisk og mentalt. Kunden aflægges hellere besøg en ekstra gang for at sikre produktiviteten frem for at springe over, hvor gærdet er lavest.
Al hardware skal vedligeholdes og efterses. Det klarer vi enten på tilkaldebasis i den enkelte situation - ofte med teknikerbesøg samme dag, når situationen er akut - eller på kontraktbasis, hvor vi med faste intervaller går kundens stregkodeudstyr igennem og dermed forebygger driftsstop.
Vores bestand af serviceprintere står til rådighed for vores kunder, hvis det skulle være nødvendigt at tage en printer ind til service. Sidst, men ikke mindst har vi jo den årelange erfaring at trække på, både når det gælder etiketprinterne og software, etiketmaterialer, Thermo Transfer farvebånd og ikke mindst samspillet mellem disse.
Vi kan i dag ofte hjælpe dig med dit problem via online remote support. Ved et klik på linket ("Teamviewer Remote Support") til højre herfor, kan du give os midlertidig adgang til at styre din PC, og dermed afhjælpe dit printer-/driver-/softwareproblem.
Ofte skal den leverede stregkodeløsning kobles op mod kundens eksisterende administrationssystem, som kan være SAP, Dynamics 365 Business Central, NAV (Navision), C5, AS400, Access, Aspect/4, Movex, BAAN eller noget helt andet.
Fra disse administrationssystemer skal der printes etiketter med f.eks. variabel stregkodeinformation.
Det kræver bl.a. printerprogrammering, der skal sikre, at etiketprinterne modtager de rette data og printer dem i det ønskede design. Måske skal der endda oprettes indtastningsrutiner, hvor operatøren skal indtaste nogle variable data, inden printordren sættes i gang.
Arbejdet med brugerflader og integration med kundens eksisterende systemer betragter vi som en væsentlig del af vore systemleverancer.
Da stregkodeverdenen stadigvæk ofte er et helt nyt område for kunden, kan det være en fordel at bestille undervisning til den leverede løsning. Det gælder både håndtering og korrekt vedligeholdelse af printere; det gælder brugen af design- og printsoftware; og det gælder dataopsamling og kvalitetskontrol. Undervisningssessionen er samtidig en kærkommen lejlighed for kunden til at lære mere om brugen af stregkoder overordnet set for dermed fra starten at kunne udnytte det indkøbte udstyr optimalt.
Norris Print-Tech tilbyder forskellige ’startpakker’ med træning og adgang til hotline, men vi kan naturligvis også afholde et skræddersyet kursus for din virksomhed.
Hurtig hjælp
Ring til 96 34 76 72
Skriv til support@npt.dk
Downloads